piątek, 19 października 2012

Life Is So Beautiful

Życie jest tak piękne! Każdy dzień to dar. Przepełnia mnie zachwyt. Czuję się stopiony z tym wszystkim, co mnie otacza. Puszczam muzykę i zmieniam się w jej fale. Wyskakuję ponad miasto najwyższą amplitudą, przenikam przez ściany głębokim basem. Jestem wszędzie, jestem nigdzie, jestem szczęśliwy.



Najpiękniejsze jest to, że mogę. Że mogę cokolwiek. Że otaczają mnie ludzie, których kocham, którzy mnie interesują, dla których chcę być dobry. Chcę na nich patrzeć, przeżywać z nimi wszystkie te drobne momenty, które składają się na ich życie.

Biorę czerwoną płachtę i rozpościeram nad sobą. Puszczam się pędem w dół ulicy. Biegnę, a czerwone skrzydło materiału rozpościera się nade mną. Na tle niebieskiego niebia, prześwietlone światłem słońca wygląda jak moja dusza!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz