czwartek, 6 września 2012

Przedstawię się

Na początku powinienem się przedstawić. Nazywam się Janusz Polak, ale przylgnęło do mnie imię Jason, Dżejson. Po prostu, wiele lat mieszkałem w Stanach Zjednoczonych, gdzie imałem się różnych rzeczy, ale zawsze starałem się być POSITIVE.

Bardzo lubię morze i plażę. Lubię wiatr i słońce. Lubię spojrzeć w horyzont i zamyślić się. Dziewczyny lubią zachody słońca, więc Jason lubi zachody... Lubię też pobiegać po ciepłym piasku jak waria
W piłkę gram chętnie. W ogóle lubię sport. Poruszanie się daje radość, a ja lubię radość. Lubię być szczęśliwy. Nie przepadam za smutasami. Chyba, że mają do siebie dystans. No i sport daje zdrowe pewne siebie ciało. A dziewczyny to lubią... He he...

 Chciałbym na tym blogu dzielić się z Wami moimi przygodami, pomysłami na wesołe spędzanie czasu, super jedzeniem, no i uśmiechem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz