czwartek, 6 września 2012

Zajarałem się na zdrowe jedzenie

Hej, to mój pierwszy wpis. Jestem zajarany na zdrowe jedzenie. Zamierzam dzielić się swoimi pomysłami na zdrowe jedzenie i kolorowe życie. Polska to kraj dość szary w pogodzie, ale nie musi być taki ani w talerzu ani w głowie. Sporo czasu spędziłem w Stanach i w innych wesołych krajach. Wiem, że kotlet schabowy oraz zrazy zawijane to nie jest szczyt kulinarnych możliwości.

Mam nadzieję, że będziecie śledzić mojego bloga i jeść zdrowo. Chciałbym Was namówić na jedzenie warzyw, owoców i wszystkiego, co natura daje nam z ziemi. Chciałbym, żebyście porzucili sól, mięso i tłuszcz, który obniża sprawność i zabija.

O, a teraz podaję pierwszy pomysł na lunch. Pękaty Melon!


To genialna sałatka z melona z dodatkiem kaszy pęczak. Dodatkowo wsypałem ścinki świeżej marchewki i winogrona zielone. Nie mogłem przestać jeść!

Wystarczy ugotować pół szklanki kaszy pęczak w lekko osolonej wodzie. Dać jej odsapnąć, ostygnąć. Następnie pokroić ćwiartkę melona hiszpańskiego - teraz taki melon kosztuje 8 zeta za sztukę - skroić dwie marchwie, wrzucić kilka winogron i już. Ja dodaję jeszcze listek mięty.

Pycha! To jest tak smaczne, że potrzebuje innego słowa: śmiaczniusie!

A, no i syci nieźle. Melon daje kopa energii, a kasza daje kopa na długo. 

Uwaga! Cena takiego dania to: ćwiartka melona 2 złote, jedna marchew 30 groszy, pół szklanki kaszy 30 groszy, winogrona sam nie wiem, dajmy na to, że złotówkę. Całość: 3.60!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz